Adventures of Prairie Girl and Code Minkey

Surviving floods, thwarting mosquito invasions, enduring weather extremes all while living in our little house...

Thursday, January 25, 2007

Happy Robbie Burns Day

May you all raise a pint of ale to celebrate the day.

Cheers The Canadian/Scottish Code Minkey

Gude Ale Keeps The Heart Aboon

1795
Type: Poem
Chorus-O gude ale comes and gude ale goes;
Gude ale gars me sell my hose,
Sell my hose, and pawn my shoon-
Gude ale keeps my heart aboon!

I had sax owsen in a pleugh,
And they drew a' weel eneugh:
I sell'd them a' just ane by ane-
Gude ale keeps the heart aboon!
O gude ale comes, &c.

Gude ale hauds me bare and busy,
Gars me moop wi' the servant hizzie,
Stand i' the stool when I hae done-
Gude ale keeps the heart aboon!
O gude ale comes, &c.
copied from: http://www.robertburns.org/works/509.shtml

0 Comments:

Post a Comment

<< Home